ورود | ثبت‌نام
سورس پروژه قالب HTML فروشگاهی سایت دیجی کالا (digikala) رایگان

کاملترین قالب HTML فروشگاهی سایت دیجی کالا

با خرید قالب HTML دیجی کالا، یک قالب HTML شخصی به ارزش 250 هزار تومان هدیه دریافت نمایید

  • آیا تازه شروع به یادگیری طراحی سایت کردی و دنبال نمونه کدهای کاربردی و مناسب بازار کار می گردی؟
  • یا دانشجو هستی و باید پروژه ای رو آخر ترم تحویل استادت بدی.
  • یا بک اند کار هستی و نمی خوای هزینه چند ده میلیونی بابت طراحی قالب استاتیک سایت کنی.
  • یا طراح قالب وردپرس هستی و دنبال یه قالب HTML فروشگاهی حرفه ای مطابق سلیقه ایرانی می گردی.
  • یا می خوای داخل یک شرکت معتبر طراحی سایت استخدام بشی و به اون شغل به شدت نیاز داری و باید رزومه کار حرفه ای برای استخدام بفرستی.
  • یا مدرس طراحی سایت هستی و دنبال نمونه کد کاربردی برای تدریس می گردی.
  • اصلا نگران نباش، چرا که تیم توسعه میهن جاوا اسکریپت یک قالب HTML فروشگاهی حرفه ای تحت عنوان قالب HTML مشابه سایت دیجی کالا منتشر کرده که نیاز شما رو مرتفع میکنه که برای اطلاعات بیشتر روی دکمه مشاهده پیشنمایش قالب HTML دیجی کالا کلیک نمایید.
مشاهده پیشنمایش قالب HTML دیجی کالا

ساخت برنامه محاسبه فاصله بین دو نقطه با جاوا اسکریپت

همانطور که می دونید فرمول هایی که توی حوزه های مختلف مثلا ریاضی، فیزیک، شیمی و … وجود دارن توی موقعیت های مختلف کاربرد خودشون رو دارن و بی علت و بی فایده اثبات نشدن و با همین فرمول هایی که توی مقاطع مختلف تحصیلی مون باهاشون مواجه شدیم و مثال های مختلفی رو با همین فرمول ها بررسی کردیم، با همین فرمول ها توی صنعت کارهای فوق العاده ای انجام میدن که منجر به خلق ایده ای میشه که توی زندگی بشر بشدت تاثیر گذار هستش.

یادمه توی دوران مدرسه معلم ریاضیمون یکسری فرمول هایی رو روی تخته می نوشت مثلا :

  • فرمول محاسبه مسافت بین دو نقطه
  • فرمول محاسبه فاصله بین 2 موقعیت جغرافیایی
  • فرمول محاسبه مسافت بین یک نقطه با چند نقطه ی دیگر
  • فرمول محاسبه فاصله دو نقطه روی نقشه
  • فرمول محاسبه فاصله نقطه از دایره
  • فرمول محاسبه فاصله نقطه از مبدا مختصات

و یکسری فرمول های دیگه، که از معلم ریاضیمون پرسیدم که این فرمول ها چه کاربردی دارن و کجاها ازشون استفاده میشن، در کل گفتم این فرمول ها برامون پول میشن یا نمیشن.

خب، شروع کردن به توضیح دادن که این فرمول ها فلان کاربرد رو دارن توی اینجاها بیشتر استفاده میشن.

اون زمان این قضیه رو خوب درک نکردم و زمانی هم که دانشگاه رفتم هم این قضیه رو درک نکردم، بعد از این که فارق التحصیل شدم و دیگه رفتم سراغ دنیای برنامه نویسی و زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت رو انتخابش کردم و شروع کردم به یادگیری و کسب مهارت، حالا به حدی رسیده بودم که بتونم وارد بازار کار بشم و وارد بازار کار شدم.

یه مشتری ای سراغم اومد و گفتش که من معلم هستم و میخوام برام یه سایتی درست کنی که یه قسمت از سایت بخشی رو پیاده سازی کنی که از کاربر یکسری مقادیری رو بگیریم و با کلیک کردن روی یه دکمه ای فاصله بین دو تا نقطه محاسبه بشه.

منم با تعجب داشتم حرف مشتری رو گوش می دادم و یاد همون سوالی افتادم که از معلم ریاضیم پرسیدم که این فرمول هایی که دارید بهمون یاد می دید برامون پول میشه یا نمیشه.

و متوجه شدم که با توجه به موقعیت، این فرمول ها کاربرد خودشون رو دارن، و همین فرمول ساده محاسبه فاصله بین دو نقطه منو به پول رسوند.

حالا دوستان عزیزم قراره توی این ویدیو آموزشی رایگان بهتون آموزش بدم که برنامه محاسبه فاصله بین دو نقطه رو با استفاده از مباحث html , css , javascript پیاده سازی کنید که با پیاده سازی کردن این مینی پروژه شما روال کلی پیاده سازی برنامه های محاسباتی رو با جاوا اسکریپت یاد میگیرید پس بحث فرمول نویسی رو توی تمامی زبان های برنامه نویسی حتما جدی بگیرید که همین قضیه فرمول نویسی رو بخوبی یاد بگیرید یه سر و گردن از رقباتون بالاترید و موقعیت های شغلی حرفه ای تری به سراغتون میاد و قطعا هم درآمدتون روز به روز افزایش پیدا میکنه.

دکمه های مربوط به مشاهده آموزش و دریافت سورس پروژه رو در ابتدای مقاله قرار دادم که کاملا رایگان هستش، پس فرصت رو از دستش ندید و با دیدن همین آموزش های رایگان می تونید پروژه بگیرید و شروع به کسب درآمد کنید.

علیرضا روشنایی
علیرضا روشنایی

میلیون‌ها کیلومتر اسکرول کردم تا به هدفم نزدیک بشم و این داستان همچنان ادامه داره...

مجموعه آموزش های رایگان و پروژه محور جاوااسکریپت

به میهن جاوا اسکریپت خوش اومدی ، اینجا میتونی مینی پروژه های کاربردی جاوااسکریپت که مد نظر داری رو پیدا کنی،آموزش های میهن جاوااسکریپت کاملا از صفر تا صد طراحی شده و تمامی آموزش ها به زبان فارسی و مناسب جهت ورود به بازار کار تولید شده.آموزشی که مشاهده کردید بخشی از مجموعه آموزش های رایگان و پروژه محور JavaScript هستش که توصیه میشه برای یادگیری بیشتر مباحث جاوااسکریپت به ترتیب، آموزش های رایگان و پروژه محور زیر که کاملا مناسب بازار کار میباشد رو مشاهده نمایید:

نظر/پرسش/پیشنهاد شما

برای ارسال نظر لطفا ابتدا وارد شوید.

لینک مقاله کپی شد
img دریافت قالب
۱۴۰۳/۰۷/۲۷